Thursday 19 February 2015

She Looks So Happy But She Seems So Sad

_DSC6132
_DSC6151
hej hej
To mój wczorajszy outfit ;)
Podobną misiową kurteczkę już posiadam , z tym , że tamta jest z kapturem , na zamek i nie ma kieszeni , co mnie bardzo denerwowało :P Dlatego postanowiłam sprawić sobie drugą , tym razem z kieszeniami i stojącym kołnierzem. Jestem w niej totalnie zakochana !
Strasznie mnie kusiło by ubrać czarne jeansy , ale w końcu stwierdziłam , że przyda się jakiś rozjaśniacz do tego zestawu :D 
Jestem niesamowicie podekscytowana nadchodzącą sobotą ponieważ jedziemy do Londynu :)
Nie mogę się doczekać. Mam tylko nadzieję , że pogoda dopisze :)

Ściskam!
A



EN:
hey hey
This is my yesterday's outfit ;)
I already have similar shaggy jacket, but it's with a hood, zip and no pockets, which was making me very nervous :P So I decided to got myself second one , this time with pockets and stand-up collar. I am totally in love with it!
I was terribly tempted to wear black jeans with this but in the end I thought that this look needs some brightener  :D
I'm super excited for Saturday as we're going to London :)
Can't wait. Just hope the weather will be ok ;)

Hugs
A
_DSC6101
_DSC6097
_DSC6143
_DSC6090 (2)
_DSC6051
_DSC6108
_DSC6029
_DSC6084
_DSC6145
_DSC6124
_DSC6111
_DSC6125

_DSC6149

wearing
STYLE MOI SHAGGY COAT
H&M T-SHIRT
ROMWE JEANS
NOWISTYLE BAG
CHOIES HAT
OASAP BOOTS


24 comments:

  1. This look is awesome!

    fridaynightstyle.com

    ReplyDelete
  2. Genialne futerko kochana! ;)
    U mnie nowy, pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  3. Ramones Tee! Swietna koszulka i futrzak ^.^

    ReplyDelete
  4. Cudowny! Kocham to połączenie :)

    ReplyDelete
  5. świetny look, kurtka jest boska ! uwielbiam cię w kapeluszach :)

    ReplyDelete
  6. podoba mi się ta kurteczka ! no i buty masz mistrzowskie :)

    ReplyDelete
  7. Such a great look! Love the sunset shots
    xoxo

    indiegirl.com

    ReplyDelete
  8. płaszcz i buty są super!:)

    ReplyDelete
  9. Przede wszystkim buty! Mega wyglądasz również w tym płaszczu : ) pozdrawiam, zapraszam ;)

    ReplyDelete
  10. Płaszcz masz mega! Bardzo mi przypadł do gustu :)

    ReplyDelete
  11. cudnie jak zawsze ! <3

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. perfect outfit, I'm in love with your style! x

    londonandcoffee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. świetny zestaw, najbardziej podoba mi si e futrzak i kapelusz <3

    ReplyDelete
  14. Zdjecia swietne! Milego pobytu w Londynie :).

    ReplyDelete
  15. Moja przyjaciółka też wyjeżdża do Londynu i tak strasznie Wam zazdroszczę! Miłej zabawy :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. tez mam misiową kurteczkę - jest boska i mogłabym ją nosić! Stylizacja świetna - typowo w moim stylu i udana jak każda Twoja;-)
    sandicious

    ReplyDelete
  17. Great blog and look dear, would you like to follow each other
    x

    Thanks for stopping by
    http://bffbestfootforward.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  18. Amazing Outfit! Love the Hat ,you look adorable!
    i follow new. Follow back? :)

    lovely Greets xoxo

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3