Wednesday 1 April 2015

Don't Even Try To Fool Me

_DSC7438
_DSC7448
Witam was kochani!
Dziś głownie chciałam pochwalić się nowymi okularami od GLASSESSHOP. Wybrałam model "cat-eye" --> TUTAJ i muszę powiedzieć , że okulary o takim kształcie świetnie się wpasowały w mój styl :) Już stały się moimi ulubieńcami , zaraz po tych dużych , okrągłych ;) Mogą być zadziorne , jak i eleganckie , zależy jaki outfit do nich dobierzecie ;) Są dobrze wykonane , mocny plastik , którego nie da się tak łatwo złamać :) W środku są dodatkowo ozdobione . Sprawdzie GLASSESSHOP , może znajdziecie coś dla siebie :) 
Tutaj mam dla Was 25% OFF , kod LOVEGS :)

To tyle . Nie dajcie się dziś nikomu zrobić w konia :P 
Ściskam !


EN:
Hello there my dears!
Today I mainly wanted to show off my new sunglasses from GLASSESSHOP. I chose the "cat-eye" model --> HERE, and I must say this shape perfectly fit into my style :) They already became my fav , just after those large, round sunnies ;) They can look feisty and elegant, depends on what outfit we wear with them ;) They are well made, strong plastic, which can not be break so easily :) They are also nicely decorated in the middle. Checkout GLASSESSHOP , maybe you will find there something for yourself :)
Here I have for you 25% OFF. ENTER  LOVEGS at the check out :)

That's it. Do not let anyone fool you today :P
Hugs!
_DSC7472 (2)
_DSC7496
_DSC7452
_DSC7489
_DSC7497
_DSC7450
_DSC7439
_DSC7455
_DSC7426 (3)
_DSC7508
_DSC7425

wearing:
BANGGOOD BOOTS
YESFOR BLOUSE 



12 comments:

  1. Masz bardzo ładne stylizacje, odwiedź mnie i napisz co sądzisz o moim stylu vintage

    http://six-vintage-chicks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. genialne okulary ! do twarzy Ci w nich :)

    ReplyDelete
  3. Super zdjęcia, masz świetny styl!
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    ReplyDelete
  4. Genialny look ! :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. dawno tu nie zaglądałam, muszę nadrobic zaległości, bo strasznie lubię oglądać twoje stylizacje, po prostu są świetne :)

    ReplyDelete
  6. świetne są te okulary!
    z kapeluszem komponują się bajecznie!

    ReplyDelete
  7. Okulary są świetne! A zdjęcia po prostu genialne! Aż mnie zatkało ;o

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3